Ienas Larviera
DISCLAIMER!

Navigation : Hover the image



Entries About Linkies

Assalammualaikum. Selamat datang :b Nak tahu selanjutnya, stalk me :*


HeartBeat

I love they until my eyes closed. Arghhhh :/ iloveyou. Muka-muka yang saya sayang sangat-sangat :'D Heeeeeeee. Enjoy!

SHOUT LOUDLY!

Nak post biar ikhlas k. Jangan nak post perkataan-perkataan yang boleh membuatkan aku bunuh kauorang. Hahaha- Kalau tukar link, jangan lupa bagi tahu saya okay :* Hihihihihi, follow akuuuu.


ABOUT THE BLOG!

Template: Nurul
Edited By: Me :*
Others:   Link yang lain lupa, mintak maafnya :'/


Open House rumah Ameer :'D


Siapa dia?! siapa dia?! Hahaha dia Ameer lah :D Heeeee. Okay, sebernanya aku baru kenal dia hari khamis hari tu. Memula dia IM aku suruh intro bagai. Aku pun layan je lah en? hahaha. K pagi tadi aku tak bangun lagi. Then, ameer text aku call aku banyak kali. Haha aku kalau tidur, tidur mati xD Opss terkantoi pulak :D Heeeeeeee. Lepas tu pukul 12.00 aku tersedar sebab ameer call. Aku angkat ah, tetiba dia cakap "bangun, dah tengah hari dah ni" hahaha aku pun dengar je cakap dia. Lepas tu, ada budak datang beraya. Hahah lepas tu en, Ameer ajak pergi rumah dia sebab ada open house.

Aku malu sebernanya, puas weh dia pujuk aku. Hahaha aku nak ajak Nuryn. Tapi dia? hmmm nak call nombor rumah tak ada nombor. Nombor ibu dia? Huhh, serik aku -..- hahaha. Last-last ajak Affini ah. Hahaha affini pun malu-malu je sebab ..... haha malas aku cerita. kang terbongkar rahsia *duckface* lepas tu, pergi jelah en naik motor. Hahaha memula amek affini dekat staria. Lepas tu terserempak dengan Wildan boyfriend Nuryn. Hahaha k dah! Lepas sampai rumah Affini tu, panggil dia banyak kali. Dia pekak mungkin. Hahahaha

Dah sampai dekat kedai teratai tu, text Ameer. Sebab dia suruh tunggu dekat situ. Lepas tu en, dia suruh kitaorang jalan dulu. Aduhhh, mana lah kitaorang tahu jalan kan? hahaha whatever lah dengar je cakap dia ;) Then, dah siap parking motor semua dia suruh kitaorang masuk. Hoyy ,malu lah -.- Haha duduk je kejap dekat luar tu, lepas tu masuk. Dah ah ramai jantan dekat luar rumah dia tu. Maluuuuuuu oii -.- Time nak masuk rumah dia tu semua jantan-jantan tu pandang aku dengan Affini. Haha tahu ah kitaorang comel. Hahaha then, nak masuk tu kan ada sorang abang ni pakai baju warna purple sambut aku. Maksud aku dia hulur tangan konon nak salam aku ah kan. Haha

Aku cuma hanya senyum dan pandang bawah :) Hahaha sumpah malu. Lepas tu aku nampak Ameer senyum je :'D Hahahahahahaha aku pun senyum jelah en? hehehehe. Aku duduk jelah dalam rumah dia. Ameer dengan Akak dia ada suruh aku pergi ambil makanan dekat luar, tapi? Haihhh malu doh -.- Haha last-last Ameer yang ambil kan :) Aku pun senyap jelah en? hehehehe. Dia ambilkan Mihun. Hmmm dekat rumah makan Mihun, dekat rumah Ameer pun makan Mihun jugaaa. Haha tak apalah :) Thenn, budak-budak jantan tu semua nak balik dah. Aku buat bodoh je. Time aku nak makan tu en, budak baju purple tu cakap macam ni "Auwww, dapnyaaa, nak ikit. Suap boleh?" hahahah aku gelak besar time tu.

Lepas tu ada lagi sorang cakap "Nak air *ambil air*" aku babab  tangan dia. Haaaaa padan muka. Siapa suruh kacau, hahahaha. Ameer gelak weh, hehehehehe :'D Affini pun gelak, macam bodoh je. Hahaha. Then, diaorang semua tu dah balik Akak Ameer cakap yang budak lelaki tu cakap tayar motor aku pancit. Defakkkkkkkk, terkejut aku weh. Hahahaha Akak Ameer suruh pergi tengok motor aku. Ameer pergi, then aku pun follow sebab nak tengok. Hahaha aku nak cakap sesuatu dekat Ameer tapi, malu ah -,.- hahaha lantak lahaiiii. Then, dah sudah makan semua ingatkan nak pergi rumah Shahrul Helmy sebab ada Open House jugak :D Tapii? hmm helmet takdo ahh. Nak p cano en? hehehe kitaorang tak pergi lah :)

Lepas tu, aku ajak Ameer jenjalan naik motor. Tapi motor dia takdo pulak haaaa. Hahaha aku pun gerak jelah jenjalan naik motor dengan Affini. Memula jalan dekat taman ixora dah boring pergi bandar. Hahaha lepas tu pergi isi minyak jap, duitnyaaaaaaaaaaa Affini ah :3 hahaha then, Ameer call cakap nak jenjalan. Aku cakap mana motor? Dia cakap macam ni "nak jenjalan naik motor dengan you" aku: "affini nak duduk mana? tengah-tengah? hahaha" ameer: "hantar dia balik" aku: "dia taknak" hahaha bla bla bla bla, dia bawak motor kawan dia jap. hahaha jenjalan ah jap dekat bandar senawang dengan ameer. Lepas tu en, aku terjumpa KEROL dengan AYREEN dating. wuwuwuwuwuw ingat sweet sangat ah tu? hahaha yelahhh sweet ah jugak! :D

Then, dah boring balik. Hantar affini balik lu en, lepas tu Ameer call cakap nak jenjalan dengan aku. Sorry sayang, motor I abang I guna. Dia menggedik nak bawak motor main bola, mungkin dia nak kejar bola atas padang naik motor :'D bhahahaha. Lepas tu, aku balik terus online then, text Ameer :') Heeeeeeeeeeeee. Best gila hari ahad haritu en? hehehehe dah ah, penat aku taip bye! ASSALAMMUALAIKUM